HORIZON - Original/Romaji/English/Français

Song: HORIZON
CD: UPPER REGION
Date: 2010.09.01
Lyric & Music: Satsuki
Credits: Satsuki FR
French translation: Satsuki FR

[English] Thank you for respecting credits. Words have been transformed from original to English and French by Satsuki FR. If you want to post this translation elsewhere, don't forget credits! Now, click on Read more to discover all the translation.
[Français] Merci de respecter les crédits. Les paroles ont été transformées de l'original à l'anglais et au français par Satsuki FR. Si vous voulez poster cette traduction ailleurs, n'oubliez pas les crédits ! Maintenant, cliquez sur Read more pour découvrir toute la traduction.



Original

HORIZON


I'll kiss
Heavenly world
Limits of this world

Arrived here pursuing for pure love
Time flowed (瞳を閉じて時の流れを感じて)

Faint space Twisted void
Beyond the Horizon Memories with you

I just say I love you
I just say I love you say to me
I just say I love you
I just say I love you say to you

空よ届けて貴方のもとへ

I'll kiss
Heavenly world
Limits of this world

Erasing the repeated sins
Stopping the perishing world
With all the love

Time flowed (瞳を閉じて時の流れを感じて)
…a little slowly

Faint space Twisted void
Beyond the Horizon Memories with you

I just say I love you
I just say I love you say to me
I just say I love you
I just say I love you say to you

空よ届けて貴方のもとへ

奏でた心に響く貴方の声
何时までも傍にいて欲しいと願う
愛しくて恋しくて離れられない
生まれ変わってもまた巡り会えるように

I just say I love you
I just say I love you say to me
I just say I love you
I just say I love you say to you

空よ届けて貴方のもとへ

Romaji

HORIZON


I'll kiss
Heavenly world
Limits of this world

Arrived here pursuing for pure love
Time flowed (Hitomi wo tojite toki no nagare wo kanjite)

Faint space Twisted void
Beyond the Horizon Memories with you

I just say I love you
I just say I love you say to me
I just say I love you
I just say I love you say to you

Sora yo todokete anna no moto he

I'll kiss
Heavenly world
Limits of this world

Erasing the repeated sins
Stopping the perishing world
With all the love

Time flowed (Hitomi wo tojite toki no nagare wo kanjite)
…a little slowly

Faint space Twisted void
Beyond the Horizon Memories with you

I just say I love you
I just say I love you say to me
I just say I love you
I just say I love you say to you

Sora yo todokete anna no moto he

Kanadeta kokoro hibiku anna no koe
Itsumademo soba ni ite hoshii to negau
Itoshikute koishikute hanarerarenai
Umare kawattemo mata meguri aeru you ni

I just say I love you
I just say I love you say to me
I just say I love you
I just say I love you say to you

Sora yo todokete anna no moto he

English

HORIZON


I’ll kiss
Heavenly world
Limits of the world

Arrived here pursuing for pure love
Time flowed (Close your eyes and feel the flow of time)

Faint space Twisted void
Beyond the Horizon Memories with you

I just say I love you
I just say I love you say to me
I just say I love you
I just say I love you say to you

I reach the sky, heading to your side

I’ll kiss
Heavenly world
Limits of this world

Erasing the repeated sins
Stopping the perishing world
With all the love

Time flowed (Close your eyes and feel the flow of time)
…a little slowly

Faint space Twisted void
Beyond the Horizon Memories with you

I just say I love you
I just say I love you say to me
I just say I love you
I just say I love you say to me

I reach the sky, heading to your side

Your voice resounds in my singing heart
I want to be by your side forever, I wish
Endearingly, lovingly, I can’t let you go
Even if we’re born again, so that we return to meet again

I just say I love you
I just say I love you say to me
I just say I love you
I just say I love you say to me

I reach the sky, heading to your side

Français

HORIZON


Je vais embrasser
Le monde céleste
Les limites de ce monde

Arrivé ici en poursuivant l’amour pur
Le temps coulait (Ferme tes yeux et ressens l’écoulement du temps)

Faible espace Vide torsadé
Au-delà de l’horizon Les souvenirs avec toi

Je viens de dire je t’aime
Je viens de dire je t’aime dis-moi
Je viens de dire je t’aime
Je viens de dire je t’aime dis-moi

J’atteins le ciel, en ta direction

Je vais embrasser
Le monde céleste
Les limites de ce monde

Effacement des péchés répétés
Arrêtant le monde périssant
Avec tout l’amour

Le temps coulait (Ferme tes yeux et ressens l’écoulement du temps)
… Un peu lentement

Faible espace Vide torsadé
Au-delà de l’horizon Les souvenirs avec toi

Je viens de dire je t’aime
Je viens de dire je t’aime dis-moi
Je viens de dire je t’aime
Je viens de dire je t’aime dis-moi

J’atteins le ciel, en ta direction

Ta voix retentit dans mon cœur chantant
Je veux être à tes côtés pour toujours, je souhaite
Attachant, avec amour, je ne peux pas te laisser partir
Même si nous sommes nés à nouveau, de façon à ce que nous revenons à nous rencontrer à nouveau

Je viens de dire je t’aime
Je viens de dire je t’aime dis-moi
Je viens de dire je t’aime
Je viens de dire je t’aime dis-moi

J’atteins le ciel, en ta direction